Як відомо, Toyota позиціонує малюка iQ, як авто для міста класу "преміум", а його електричний прототип, скоріш за все, потрапить в економ-сегмент. Справа в тому, що під час створення FT-EV у японців були дещо інші пріоритети. Передусім, потрібно було втиснути у крихітне авто передові технологічні розробки, які б забезпечили достатній для пересування містом запас ходу.
“На нашу думку, потрібно зосередитися на розробці електричних автомобілів з невеликим, але достатнім для міста запасом ходу. Саме такі електромобілі допоможуть розширити аудиторію. Це наша позиція, і, дотримуючись її, ми плануємо у 2012 році вивести електрокари на ринки Японії, США та Європи”, - сказав виконавчий віце-президент компанії Toyota Такесі Учіямада.
FT-EV має оригінальний дизайн кузова та інтер'єру. Кожне колесо обладнане електромотором. Це дозволило зробити салон невеликого авто досить комфортним для 4-х людей.
Джерело живлення електрокара - новітні літієво-іонні батареї. Їх виготовили за передовими технологіями і успішно випробували на гібридній моделі Prius. Ці акумулятори повністю заряджаються від звичайної побутової розетки приблизно за 8 год. Однієї зарядки достатньо, аби проїхати 150 км. Цього цілком вистачить для міста. Тим не менше, деякі експерти сумніваються, що новинка допоможе Toyota втримати лідерство на ринку еко-автомобілів.
“Спроможність Toyota і надалі очолювати ринок екологічних автомобілів наразі під питанням. Успішний запуск моделі Prius дозволив компанії одразу видертись нагору, адже ринок тоді лише починав формуватися. Але, схоже, такі фірми, як Nissan і Mitsubishi, не дадуть Toyota захопити лідерство ще й у сегменті електромобілів. Побачимо, чим все закінчиться. Дуже багато залежить від розробки батарей, адже це джерело живлення автомобілів”, - зазначив Ганс Ґраймель (Automotive News).
Але Toyota впевнена в успішному майбутньому свого електрокара - щороку компанія планує продавати до 50 тис. FT-EV. Орієнтовна вартість новинки - $36 000.