Тому новинка зацікавить у першу чергу любителів універсальних автомобілів. Особливо з огляду на просторий салон і багажник об'ємом 520 літрів.
Конкурентів у цього Peugeot не надто багато - найближче від усіх, мабуть, Nissan Qashqai. От тільки у японського кросовера є повнопривідна версія. Француз, натомість, похизуватися чотирма ведучими колесами не може.
Щоправда, існує гібридна версія цього "кросоверовена" - HYbrid4. У ній передні колеса обертає дволітровий турбодизель, а задні - електромотор. Відтак авто має повний привід та ще й дозволяє непогано заощаджувати на пальному. Втім, в Україну цю версію скоріш за все не постачатимуть, тому спустімося на землю.
Отож, на вибір два бензинових двигуни та один турбодизель, усі об'ємом 1.6 літра. Коробки передач - шестиступінчаті "механіка", "робот" і "автомат".
Серед козирів Peugeot - чимало цікавих електронних помічників, однак окремої уваги заслуговує система розпізнавання дорожнього покриття Grip Control. Вона дозволяє підбирати оптимальні режими роботи двигуна і трансмісії для конкретних дорожніх умов. Правильно налаштована електроніка значно підвищує прохідність передньопривідного автомобіля, хоча звісно на справжнє бездоріжжя лізти не варто. А коштує авто $24 000 - $30 000, тобто майже, як Qashqai.