Справи у Peugeot йдуть не дуже добре. Хоча всім європейським автовиробникам зараз важко - продажі у Старому Світі впали до рекордно низького рівня з 1995 року.

Однак Peugeot опинився серед аутсайдерів. У 2012 році компанія втрачала щомісяця по 200 мільйонів євро. Не допомогли ані скорочення 8 тисяч працівників, ані мільярди фінансової підтримки, які пообіцяла держава.

Тож компанія зосередила виробництво на популярних седанах.

У результаті - простори України, Росії та ще кількох країн-щасливчиків борознять Peugeot 508 та Peugeot 408.

Тепер справа за бюджетною моделлю з індексом 301. З новим автомобілем французи спробують відгризти клієнтів у седанів VW Polo та Hyundai Accent.

І, маємо сказати, задатки для цього у новинки є: оригінальний дизайн, традиційно для Peugeot якісний салон та непогане оснащення.

Двигуни, щоправда, не підходять для активної їзди. Але, загалом, це і не є пріоритетом для покупців таких автомобілів.

Важливіше ось що - ціна.

За базову версію Peugeot 301 проситимуть 13 тисяч доларів!

Тобто менше, ніж за корейців! У цій комплектації покупець отримає 1.2-літровий бензиновий двигун потужністю 72 конячки та 5-ступінчату механіку або "робота".

У середній комплектації авто оснастять 1.6-літровим бензиновим агрегатом на 115 сил. У парі з цим мотором можна замовити 4-швидкісний автомат.

Такий Peugeot 301 обійдеться майже на 2 тисячі дорожче.

А за топову версію з 1.6-літровим турбодизелем доведеться викласти щонайменше 17,5 тисяч доларів. І це все ще доволі приваблива пропозиція.

РОЗМІРИ І МАСА
довжина 4 442 мм
ширина 1 748 мм
висота 1 466 мм
колісна база 2 652 мм
об'єм багажника 506 л
маса 980 - 1 090 кг

ДВИГУНИ І ТРАНСМІСІЇ
бензинові
1.2 VTi 72 к.с., 110 Н•м
1.6 VTi 115 к.с., 150 Н•м

Дизельний
1.6 HDi 92 к.с., 230 Н•м

5МКПП, 4АКПП

ДИНАМІКА 0-100 км/год
1.6 VTi МТ/АТ - 9,4 с/10,8 с
1.6 HDi - 11,2 с

ЦІНА
104 600 - 152 300 грн