"Гарячому" 308-му відрядили пару не менш гарячих турбодвигунів. Перший – бензиновий 1.6 THP з віддачею 202 к.с. і 275 Н·м, працює у тандемі з 6-ступінчастою "механікою". Динамічні характеристики французи поки тримають у таємниці, зате охоче заявляють про витрати пального на рівні 6 літрів на 100 кілометрів у змішаному циклі.

Інший мотор – турбодизель 2.0 BlueHDi. Він розвиває 178 к.с. і 400 Н·м, товаришує з "автоматом" на 6 діапазонів і споживає 4 л/100 км.

А ще "Джі-тішка" відрізняється від звичайного 308-го оригінальними штрихами в екстер'єрі, 18-дюймовими колесами, переналаштованою та заниженою підвіскою на 7 мм спереду і 10 мм ззаду, роздвоєною системою вихлопу і доопрацьованим мультимедійним комплексом.

Прем'єра хетча та універсала Peugeot 308 GT відбудеться у жовтні на Паризькому автошоу.

До слова, Peugeot 308 другого покоління у Європі продають ще з минулого року. Коли авто доїде до України – поки невідомо.