Триоб'ємний кузов, двоє дверцят, спортивний дизайн... Добре, що у Peugeot раніше не було нічого схожого, адже замість сьогоднішнього RCZ ми напевно отримали б тридверний хетч зі заниженим дахом. Але ні, французи таки осилили власне купе гольф-класу.

Ззовні авто нагадує Audi TT. Що й не дивно - Peugeot позиціонує своє дітище, як прямого конкурента німцю.

Ще одна особливість - вперше в сучасній історії марки французи обійшлися без цифр. Просто RCZ. Втім, не варто забивати собі голову набором букв, краще погляньмо на салон.

Одразу видно, що Peugeot мітить у преміум-клас. Передню панель обшили шкірою, вставили аналоговий годинник, загалом додали шику. Але суть залишилась тією ж - це просто вдосконалений 308-й.

Спортивному стилю - відповідні двигуни. Купешку обладнують 1.6-літровим бензиновим турбодвигуном, який розробили спільно з BMW. Його потужність - 156 конячок. Кому цього замало - можна поглянути на 200-сильну модифікацію цього ж агрегату.

Дбайливим до довкілля водіям варто звернути увагу на дволітровий турбодизель (163 к.с., 340 Нм). RCZ з таким двигуном має зовсім інший характер - авто значно м'якше. Бензинові версії, до слова, мають надто жорстку для наших доріг підвіску.

Тепер про ціни. Нестандартні потуги дизайнерів, передові двигуни та прагнення влізти у преміум-сегмент вилилися у не зовсім пристойну суму: $33 000 за базову комплектацію.

Одразу зауважимо - той же Audi TT обійдеться вдвічі дорожче. Про здорову конкуренцію тут і мови не може бути. Справжні суперники зі схожими характеристиками та цінами - Volkswagen Scirocco і Mercedes CLC-Class.