До таких висновків дійшли експерти після вивчення відео, яке зняв підводний апарат на місці катастрофи.
Про це повідомляє Discovery.
Зараз лайнер балансує на двох скелях різної висоти, а не лежить на відносно рівному дні, як вважалось раніше.
Між носовою частиною судна і кормою опори немає, відтак обидві скелі вже почали руйнуватися під впливом ваги Costa Concordia. Корпус лайнера також деформований. Тріщини з'явилися не в момент аварії судна, а вже після того, як воно сіло на мілину, відзначають фахівці.
Окрім цього, існує ризик витоку пального. 12 лютого його почали відкачувати з лайнера і планують завершити протягом місяця.
Нагадаємо, у ніч на 14 лютого біля берегів італійського острова Джильо сів на мілину лайнер Costa Concrorida з 4 200 пасажирами на борту. Як вважають експерти, на ліквідацію наслідків аварії може піти більше року.