"У звичайній ситуації, напевно, Юлія Тимошенко могла б тільки мріяти про такий потужний піар, але прокурори і судді зробили лідера української опозиції політиком європейського масштабу, але питання в одному, чи зможе опозиція взагалі використовувати бренд Тимошенко-мучениця у виборах в 2012 році", - вважає віце-президент асоціації "PR Ukraine" Олександр Юркевич.
Провідним ПІАР-спеціалістом експерти назвали генеральну прокуратуру, саме в ГПУ найчастіше у 2011 році "штампувалися зірки преси". Часто згадували і про суддю-колядника Ігора Зварича та мисливця за головами Віктора Лозінського. Не випустили з уваги і ситуації з відомою вже кричалкою "Спасибо Жителям Донбасса " і футболками з відповідним написом.
Набуло широкого резонансу і встановлення паркану під Верховною Радою і "пікантна" ситуація з вінком і президентом. А ще протистояння, знову ж таки, генпрокурора з екс-очільником союзу профспілок Василем Харою та скандальний відбір на співочий конкурс Євробачення.
З нового року експерти очікують ще більше скандалів. Адже на Україну чекають парламентські вибори, обрання Президента Росії та ЄВРО-2012. Останньому взагалі пророкують звання міжнародної трибуни для українських політиків.