Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Підсумки тижня: У ТВі несподівано змінилися керівництво і власник

На телеканалі ТВі перестановки власників і керівництва. Директора Наталку Катеринчук замінили новим - Артемом Шевченком. Працівники дізналися про це з повідомлення на сайті каналу.

Замість Катеринчук – Шевченко

Так само несподівано змінилися і власники. Замість Кагаловського – Альтман. Обидва не є громадянами України і володіють різними частками в каналі через офшорні компанії. Чия частка більша тепер домовитися не можуть.

Мені зробили сьогодні зранку пропозицію стати генеральним директором телеканалу. Її зробив Олександр Радченко, директор ТОВ "Медіа-Інфо", яка є стовідсотковим засновником ТОВ "ТелеРадіоСвіт". Він повідомив, що у каналу з'явився інвестор новий. Все відбулося в рамках чинного законодавства. Інакше я б не прийняв пропозицію. Все решта – це питання до юристів", 
– новопризначений гендиректор ТВі Артем Шевченко.


Співвласник збільшив свою частку на підставі сумнівної довіреності

Всі проблеми почалися, після того, як один з співвласників – Олександр Альтман, який контролював 5% каналу, на підставі довіреності, перевів на себе ще 90%, які належали партнеру – Костянтину Кагаловському. Той заявляє, що ніяких довіреностей ні він, ні його офшорна фірма "Вілкокс", на яку і були оформлені акції каналу, нікому не видавали. Тож зміна структури власності – чисте шахрайство.

"Від імені компанії "Вілкокс" заявляю, що на ім'я цього пана ніякої довіреності ніколи не було. Керівництво компанії просить цього пана, якщо він упевнений, що законно отримав довіреність, погодитись на експертизу", 
– адвокат компанії Wilcox Ventures LTD Андреас Софоклеос.


Нове керівництво звільнило Павла Шеремета

Поки на експертизу ніхто не погодився, на захист нового керівництва вже виступив колишній гендиректор каналу і чинний народний депутат від опозиції Микола Княжицький. За його версією, всі зміни на каналі законні, і взагалі обкрадений нині Кагаловський, сам колись вкрав ТВі у свого іншого партнера, опального російського бізнесмена Володимира Гусинського.

Першим співробітником ТВі, якого звільнило нове керівництво, став громадянин Білорусі Павло Шеремет.

"Княжицький, не дивлячись на те, що він у перші години захоплення говорив, що він до цього не має стосунку, але всі його дії потім показали, що він є основним двигуном. Він знайомий з Альтманом давно, Радченко, Шевченко – це його люди",
–журналіст Павло Шеремет.


45 співробітників ТВі страйкують

Працівники каналу, не розуміючи хто у них тепер керівництво вирішили не підтримувати жодну сторону конфлікту. 45 співробітників ТВі оголосили страйк і висунули власні вимоги.

"У колективу є три найбільші вимоги. Найбільше – хлопці, перестаньте заважати нам працювати. У перший же день нам заборонили вийти в ефір. Ви все це бачили. Це публічно було зроблено новим керівництвом. Відповідно, у нас є привід йому не довіряти. Друге: назвіть нам людину, яка реально є власником каналу І третє: нікого не звільняти. Бо ми розуміємо, що вийшовши в ефір, ми потім можемо отримати якісь претензії і будуть когось точково звільняти", – заявив ведучий каналу ТВі Мустафа Найєм

"З різних причин, зокрема через вилучення каналу з кабельних мереж та недопуск до ефірного мовлення, що відбулося у попередні роки, частка аудиторії ТВі, а отже і вартість реклами на каналі різко знизилась, відтак канал так і не став прибутковим бізнесом, – пояснює медіа-експерт Вікторія Сюмар. Тож "битись" за нього в таких умовах можна лише з політичних причин, вважає фахівець.


Суди по ТВі можуть затягнутися на роки

Якщо власники та керівники не домовляться між собою, конфлікт може затягнутись на кілька років, – вважають експерти. Адже кінцевого власника кіпрської компанії "Вілкокс", якій формально належить контрольна частка каналу, юридично встановити майже неможливо.

Більшість телекомпаній або великих медіахолдінгів у нас зареєстровані на кіпрські компанії, які в Україні навіть не визнаються офшорною зоною і таким чином досить складно завжди було придумати якийсь такий механізм, який би передбачав розкриття кінцевого беніфіцеару,
– президент Асоціації медіа-юристів Тетяна Котюжинська.

В свою чергу, у компанії "Вілкокс" пообіцяли зустрітися з Олександром Альтманом у судах як за кордоном, так і в Україні. Столична міліція вже внесла конфлікт навколо ТВі у єдиний держреєстр досудових розслідувань.

А колектив каналу продовжує страйкувати, чекаючи на вирішення конфлікту. Тим часом, за словами самих ТВіаєвців, вихід програм в ефір забезпечують залучені новим керівництвом працівники іншого каналу.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук