Аби долучитися до ініціативи водіям пропонують придбати спеціальні стікери, дизайн яких розроблений постачальником щастя №1 – відомим українським брендом GAPCHINSKA. Гроші від продажу цих стікерів компанія передасть на навчання дітей-сиріт.

"Гроші від продажу стікерів ми хочемо передати на навчання дітей, які зараз у скруті. Ми хочемо, щоб вони могли навчитися водити машину, чи пройшли курс дизайну або IT", – пояснив голова регіональної штаб-квартири HMC (HMC CIS & EERH) Містер Чонг.

"Це вікова категорія віком 16-18 років. Я вірю в те, що це допоможе кожному з них у їх майбутньому. Бо це буде вибір кожного", – зазначив генеральний директор "Хюндай Мотор Україна" Ігор Гладковський.

Перед початком навчання компанія "Хюндай Мотор Україна" проведе анкетування дітей, в результаті якого вони виберуть для себе бажаний курс. Організатори благодійного проекту хочуть охопити сиротинці по всій Україні.

"Ми зараз зробили попереднє опитування серед випускників дитячих будинків і всі дуже зраділи тому, що на кінець-то з'явиться така можливість. І особливо дівчатка дуже зраділи і захотіли", – розповіла голова правління благодійного фонду "Благомай" Тетяна Скригіна.

Організатори певні: чим більше українців підтримає ініціативу з культурою поведінки на дорозі, тим кількість аварійних ситуацій суттєво зменшиться. Крім того, це допоможе дітям-сиротам здобути собі професію та реалізувати себе в житті.