У 2021 році страхова компанія успішно інтегрувалася до екосистеми українських фінансових компаній CCloan та MisterCash.

Разом ці компанії створюють не тільки спільні продукти та послуги, а й відповідають на зростаючі запити клієнтів,
– розповідає директор з маркетингу компанії Анна Мойсєєва.

Позитивний ефект цієї інтеграції відчули безпосередньо клієнти, які змогли отримати не лише захист, а й підтримку від SK Opika у непростий час пандемії.

У рамках сучасної бізнес-моделі InsurTech/FinTech відбувається інтеграція фінансової та страхової компаній. Спільна розробка продуктів та послуг дозволяє максимально захистити та підтримати наших клієнтів в умовах пандемії,
– ділиться СЕО SK Opika Олександр Коріненко.

Зараз основним напрямом страхової є мікрострахування, яке передбачає покриття конкретних ризиків за доступними цінами та дозволяє зробити послуги компанії максимально доступними.

Все про найбільш популярний продукт компанії – "Комплексний захист від нещасного випадку + Covid-19"

З початком пандемії бажання клієнтів змінилися, вони захотіли отримати більше допомоги та підтримки від компаній, а не просто знижки чи акції. Цим інсайтом поділилася СМО Анна Мойсєєва та розповіла, що саме це підштовхнуло команду до створення продукту "Комплексний захист від нещасного випадку + Covid-19".

Оскільки зараз, як ніколи, важливо берегти своє здоров'я та добробут своїх близьких – ми стали партнерами SK Opika і запропонували клієнтам оформити страховку відразу на сайті наших фінансових компаній CCloan та MisterCash, тобто у вже знайомому та зручному середовищі для них,
– пояснила маркетинг-директор компанії Анна Мойсєєва.

Фактом, що підтверджує успішну інтеграцію SK Opika в екосистему CCloan та MisterCash є те, що за перші пів року страховкою інтегрованою на сайти фінансових компаній скористалися понад 10 тисяч клієнтів.

Які продукти зараз доступні в компанії

SK Opika розробляє страхові продукти на основі 20 ліцензій для захисту від різноманітних ризиків, ними можуть скористатися як приватні особи, так і підприємства. Ще однією перевагою страхової компанії є те, що її фахівці прагнуть включати в договір найбільшу кількість ризиків, що покриваються, забезпечуючи при цьому абсолютну прозорість наданих послуг і високий ступінь надійності.

Новим продуктом компанії "Захист від COVID для нерезидентів" можуть скористатися не лише громадяни, які перетинають український кордон, а й власники тимчасової посвідки на проживання, іноземці та особи без громадянства. Адже незалежно від віку та країни прибуття, для в'їзду в Україну потрібно мати поліс (свідоцтво, сертифікат) страхування:

  • виданий страховою компанією, зареєстрованою в Україні;
  • іноземна страхова компанія, яка має представництво на території України;
  • договірні відносини зі страховою компанією-партнером на території України (асистанс).

Цей поліс має покрити витрати, пов'язані з лікуванням COVID-19, обсервацією та діє на весь термін перебування в Україні.

Чому клієнти обирають SK Opika

В епоху цифровізації, кожному з нас важливо мати можливість оформити всі послуги онлайн та бути впевненим у їхній якості. SK Opika не тільки оформляє всі поліси виключно онлайн, але й надає підтримку всім своїм клієнтам 24 на 7. Тому зовсім не потрібно виходити кудись або відриватися від своїх щоденних справ, щоб проконсультуватися особисто зі страховим агентом. Все можна зробити у форматі онлайн,
– пояснює СЕО Олександр Коріненко.

Умови страхування у компанії обіцяють підібрати з урахуванням усіх побажань клієнтів. Важливим моментом є те, що страхові продукти SK Opika для громадян інших країн повністю відповідають вимогам Кабінету Міністрів України, які висуваються до страхових полісів для перетину кордону України.

Мета компанії – надати своїм клієнтам захист, комфорт та затишок. Тому команда SK Opika кожен день працює для того, щоб у кожного клієнта було плече фінансової підтримки в будь-який час. У планах організації зберігати обраний вектор розвитку, надаючи лише якісні страхові продукти та послуги.