Довіра до українського виробництва

— Українці емоційно підходять до вибору побутової техніки. Зазвичай, наші покупці також зважають на країну-виробника. Тому, коли покупець бачить, що товар вироблений в Україні, у нього це викликає певний острах.

Якщо порівняти українського покупця та європейського, то ми можемо констатувати певну відмінність.

Європейці раціональніші і обирають, зважаючи на ім’я бренду, але й спираючись на технічні характеристики та наявність сертифікації товару.

Стереотипи

— Багато українських споживачів мали можливість у минулому користуватися радянською технікою, яка була не найкращою. Тому сучасні українці перекладають свій радянський досвід на сьогодення, де українське виробництво сприймається, як спадкоємиця радянської.

Однак, слід констатувати, що поступово цей стереотип змінюється і українці починають купляти побутову техніку, яка вироблена в Україні.

Зараз продажі пральних машин Electrolux, котрі були вироблені в Україні, зросли втричі за останні два роки, що підтверджує зміни у споживацькій культурі українців.