Такі результати досліджень оприлюднили соціологи у рамках проекту "Конфлікт в медіа & Медіа в конфлікті".
Політичний експерт Євген Магда пояснив результати тим, що в Україні є два тренди: високий рівень очікування і високий рівень недовіри.
Згідно з опитуванням, негативно ставляться респонденти і до переселенців. Мовляв, ті створюють проблеми на ринку праці та нерухомості. Потужний вплив на думку людей мають ЗМІ. 89% українців новини дізнаються з телеекранів.
Дивіться також: Що заважає Україні розвиватися
Аби змінити ситуацію, громадська організація "Львівський "Медіа форум" спільно з Українським Католицьким Університетом запустили проект "Конфлікт в медіа & Медіа в конфлікті". За результатами досліджень планують проводити тренінги для українських ЗМІ.
Ми започаткували цей проект, щоб через медіа донести всі дражливі питання, щоб українське суспільство зрозуміло, що якщо ми будемо говорити про це, то зменшимо напруженість і уникнемо загостреності і конфлікту в країні,
— розповіла менеджер проекту Мар'яна Семенишин.
Проект триватиме протягом 8 місяців. На базі тренінгів планують створити онлайн-курс для журналістів.