Про це повідомив директор з операційних справ компанії PL.2012 Войчех Фолеєвські.
"Ідея така, що закордонний турист, який вже знатиме, де він хоче бути, в які дні в якому місті, де ночувати, чи переїжджатиме з міста до міста, міг, як в інтернеті, зібрати все в кошик і купити із знижкою", — сказав він.
Представник компанії, яка координує підготовку поляків до чемпіонату, відзначив, що нині ведуться переговори про впровадження такої системи з тими компаніями, які надають ці послуги. Він підкреслив великий інтерес до проекту, визнавши водночас складнощі в його реалізації через велику кількість потенційних учасників.
Войчех Фолеєвські назвав польську ідею ноу-хау, відзначивши, що вона викликала "великий інтерес" зокрема "прихильну підтримку" УЄФА. Він сказав, що в разі успішного завершення переговорів, систему можуть запустити в тестовому режимі вже навесні 2011 року.
"У нас велике бажання, аби ввести такий продукт на ринок", — сказав він.