Але годі гучних слів - поглянемо, що у "звіра під шкірою".
Новий паркетник сконструйований на платформі Audi Q5. Однак її добряче модернізували, збільшили кількість алюмінієвих деталей. Це дозволило зробити Macan легшим від "Ку-п'ятого" на 130 кілограмів.
Крім того, автомобіль отримав іншу підвіску. І навіть не одну - кросовер пропонуватимуть у трьох модифікаціях.
Перша - зі звичайним багатоважільним шасі. Друга - з активними амортизаторами PASM, які мають три режими роботи (Comfort, Sport та Sport Plus). І остання - з пневматичною підвіскою.
Вона вміє автоматично підтримувати кліренс незалежно від завантаження автомобіля, а також дозволяє вручну обирати потрібну висоту. Діапазон - від 18 до 23 сантиметрів.
Така можливість особливо стане в нагоді любителям підкорювати бездоріжжя. Взагалі, кросовер непогано для цього підготований. Усі версії оснащені семиступінчастим "роботом" PDK з позашляховим режимом і асистентом при спуску. Також усі Macan мають фірмовий повний привід Porsche Traction Management. Задня вісь постійно активна, а от навантаження на передню змінюється залежно від ситуації на дорозі. За словами Porsche, їхня система реагує швидше, ніж аналоги.
Але не лише повний привід - Macan в цілому швидший від конкурентів. Достатньо поглянути на на цифри.
Автомобілю відрядили три двигуни - два бензинових і турбодизель. Уже базовий варіант Macan S з агрегатом 3.0 V6 biturbo має у своєму розпорядженні 340 конячок і здатний розігнатися до "сотні" за 5,4 с.
Трилітровий дизель на 82 конячки слабший (258 к.с.), на секунду повільніший (6,3 с), зате в середньому споживає 6,3 л пального на "сотню".
І все це за адекватні - порівняно - гроші. Базовий Porsche Macan у Старому Світі обійдеться "лише" у €57 930.Ну а топова модифікація - Macan Turbo - має 400 конячок і долає першу сотню за 4,8 с.