Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Porsche 911 GT3 RS

      Драйв 943

      Мало що може зворушити "реального", бувалого стріт-рейсера, не кажучи вже про професіоналів.

      Але цей звук... Цей звук змусить власника чіпованої Honda чи Toyota здригнутись, скорчити гримасу і засумніватись у можливостях власної "ракети".Якщо ви не маєте планів серйозно займатись перегонами, то купівля крутого спорткара є не зовсім логічним процесом. Те, що робить автомобіль швидким на треку, вимагає певних компромісів на дорозі. Чудову керованість та зчеплення з асфальтом, до прикладу, доповнюють усілякі шуми та вібрації у салоні. Але. У випадку з новим Porsche RS емоції та логіка таки знайшли спільну мову. Абревіатура, до речі, походить від німецького Rennsport, чи англійського Racing Sport. Передусім, під капотом тепер новий "опозитник" об'ємом 3,8 літра і потужністю 450 конячок. На 15 скакунів більше, аніж в оновленого GT3, і на 35 більше, аніж у старого GT3 RS з двигуном 3,6. Втім, розгін до "сотні" та максималка залишились на попередньому рівні - 4 с і 314 км/год відповідно. Та й коробка передач залишилась тією ж - короткохідна шестиступінчата "механіка".Значно більше змін відбулось з іншим залізом. До прикладу, у нового GT3 RS ширші передня та задні колії, що покращує і без того чудове зчеплення з дорогою, модернізована програма управління активною підвіскою та нова титанова впускна система. А ще цей Porsche обладнали активними опорами двигуна, які гасять його вібрації та підвищують точність слідування автомобіля по траєкторії. До всього у Штутгарті вирішили додати ще одну опцію. Задля зниження ваги за певну плату німці замінять важкий свинцевий акумулятор літієво-іонним - він на 10 кг легший.Яскрава графіка, характерна для GT3 та старого GT3 RS, прикрасить і модель 2010 року. Спортивний образ цього звіра підсилює величезний карбоновий спойлер на алюмінієвих супортах.Але раніше кінця зими 2010 року поспішати до дилера не варто. Кому цікаво, у Німеччині за GT3 RS братимуть щонайменше 122500 євро. Якщо у вас знайдеться кругленька сума - можете її віддати компанії Porsche...
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук