Це перша буква німецьких слів, що означають привабливий і витончений, але передусім вона позначає чистокровний автомобіль.
Новий Cayman R легший та потужніший від базового купе Cayman S, має унікальні елементи екстер'єру і оригінальний гірчичний колір.
Німецькі інженери позбавили спорткар аудіосистеми та кондиціонера, поставили алюмінієві дверцята з аскетичними внутрішніми панелями, а ручки замінили тканинними петлями. Окрім цього, Cayman R отримав відносно легкі 19-дюймові колісні диски і менший паливний бак.
Результат кропіткого хірургічного втручання - мінус 55 кг, тепер споряджена маса авто трохи менша 1300 кг.
Невже для когось це сміхотворне число має якесь значення, спитаєте ви?..
Має. Німці старалися для тих, хто любить регулярно виїжджати на трек і давати волю почуттям. Таким людям присвятили і доопрацювання ходової частини. "Ерку" обладнали спортивною підвіскою зі заниженим на 2 см кліренсом, а блокування диференціала йде вже у базовому оснащенні.
Ну і нарешті спеціалісти Porsche добралися до опозитного шестициліндрового двигуна об'ємом 3.4 л. Після оптимізації він отримав кілька додаткових конячок і тепер розвиває 330 сил.
У результаті купе Cayman R розганяється до "сотні" за 4,5 сек. Пікова швидкість - 282 км/год.
Отож, якщо вас не бентежать ганчіркові петлі замість хромованих ручок, а у венах тече гарячка кров, то можете вирушати до дилера Porsche і оформляти замовлення. При цьому зі собою потрібно захопити щонайменше $130 000.