Компанія вирішила відзначити досягнення і спеціально для своїх шанувальників організувала в музеї Porsche виставку унікальних машин, зроблених на замовлення, головним експонатом якої стала Porsche 911 GT3 R Hybrid, прикрашена іменами 27000 користувачів Facebook.

Наприкінці листопада минулого року, майже відразу після появи мільйонного шанувальника, бренд запропонував "прихильникам" залишити своє ім’я на спеціальній моделі Porsche. Щоб взяти участь у безпрецедентної акції, користувачі повинні були відправити свою заявку до кінця 2010 року.

Гібридний гоночний автомобіль 911 GT3 R обрали для такої незвичайної кампанії в першу чергу тому, що він уособлює майбутнє автоспорту — концепцію Porsche Intelligent Performance. До речі, всі бажаючі можуть побачити цей витвір мистецтва своїми очима, відвідавши виставку з 11 до 20 лютого.


Всі фото — www.newcarlist.net