Рік тому за той же період один з провідних світових виробників товарів для здоров'я заробив на мільярд менше - 3,5 млрд дол
Обсяг продажів Johnson & Johnson за звітний період виріс на 4% - до 15,63 млрд дол, що було обумовлено сприятливою для компанії курсовою різницею. Продажі на внутрішньому ринку скоротилися на 5%, зате міжнародні продажі зросли на 14,4%, причому майже 9% міжнародного зростання припало на різницю курсів валют.
Прибуток до оподаткування в I кварталі 2010 р. збільшилася на 35% і склав 6,28 млрд дол проти 4,64 млрд дол роком раніше. Керівництво Johnson & Johnson залишилося задоволене результатами кварталу - компанії вдалося досягти зростання, незважаючи на такі негативні фактори, як відкликання продукції і завершення дії ряду патентів.
Чистий прибуток Johnson & Johnson, за підсумками 2009 р. знизився на 5,3% - до 12,27 млрд дол проти 12,95 млрд дол в 2008 р. Обсяг продажів компанії в 2009 р. знизився на 2,9% - до 61,9 млрд дол, тоді як роком раніше цей показник складав 63,75 млрд дол Прибуток до вирахування податків знизилася на 6,9% і склала 15,76 млрд дол.
Johnson & Johnson спеціалізується на виробництві товарів для здоров'я, лікарських засобів і медичного устаткування. Крім споживчої продукції, компанія виробляє різні зразки продукції для лікарень, використовуваної в медичних установах для діагностики, лікування і догляду за пацієнтами. Штат компанії перевищує 114 тис. чоловік. На території країн СНД продукція компаній Johnson & Johnson представлена з 1992 р.
Обсяг продажів Johnson & Johnson, очолюваний Мері Суе, виріс на 4% - до 15,63 млрд дол. А чистий прибуток американської Johnson & Johnson в I кварталі 2010 р. виріс на 29% - до 4,5 млрд дол.