На їхню думку, запропонований державним монополістом механізм співпраці для приватників є економічно недоцільним та непрозорим, повідомляє Ліга.net. Керівники операторських об’єднань кажуть, не побачили і не почули конкретних економічних розробок, цифр та бачення функціонування спільного парку.

На їхню думку, нинішня конкуренція на ринку, яка дає можливість відправникам вантажів обирати між державними та приватними операторами, зникне, тільки-но вагони перейдуть в управління "Укрзалізниці". Відтак ринок, вважають приватники, стане монополізованішим. Крім того вони не вірять у добровільність об’єднання, на якому наполягає держава. Адже "Укрзалізниця" має важелі впливу на процес перереєстрації вагонів приватних операторів - кожні два роки - та на реєстрацію нових.