Павло Зирянов (член комітету Держдуми РФ у справах молоді): “Є розуміння сьогодні, що комп’ютерні ігри це ідеологічна площадка, на якій неможна грати гру за розум підлітка. Потрібно наповнювати склад гри правильною інформацією, для виховання підростаючого покоління”.

Замовником створення ігор буде держава, кажуть російські парламентарії. За їхніми словами, гра має зберегти історичну достовірність. Під ці умови ідеально підходять два ігрових жанри - квест та стратегія.

Родіон Шовкошитний (експерт з комп'ютерних ігор): “Якщо якийсь елемент патріотизму вносити в комп’ютерні ігри, то він повинен бути чітко на основі історичних фактів. На фактах загальноприйнятих, а не тих які тобі захотілося, є така стратегія, де ми бачимо, що Київ частина Росії. Написано Київ, Україна, але під російським прапором”.

На думку ж українських освітян, популярність "стрілялки", квесту чи стратегії не залежатиме від рівня комп’ютерного патріотизму.

Дмитро Табачник (міністр освіти і науки України): “Я не вірю у великий успіх лише за умови їх патріотизму російського. Вірю в то, що вони будуть популярні, найбільш, як каже молодь "продвинутие". Тобто найбільш цікаві, найбільш динамічні. Ігри будуть популярні лише конкурентоспроможні, ігри, які будуть визначатися популярними законом, це всі від Лукавого”.

Україна, до речі, і сама серйозний гравець в індустрії комп’ютерних ігор. Світову славу здобули "Сталкер", "Кол оф Д’юті" і одна з найпопулярніших нині ігор Empire Total War. Між іншим, за словами геймерів, в одній з версій Total War можна здійснити мрії Богдана Хмельницького - завоювати Молдову та Балкани.