Понад 1000 клієнтів виграли пальне від ОККО та планшети, а п'ятьом переможцям вручили ключі від новеньких бізнес-седанів. Для участі у розіграші достатньо було зібрати на свою картку FISHKA 2500 балів.

Це перша спільна акція партнерів програми лояльності Фішка: мережі заправних комплексів ОККО, мережі супермаркетів "Фуршет", магазинів цифрової техніки "Алло" та "Мобілочка", а також Райффайзен банку Аваль.

Переможці акцій Програми Фішка уже виграли 28 автомобілів та тисячі інших призів.

А з 1 лютого стартувала нова акція, в якій, заправляючись якісним пальним в мережі АЗК ОККО, можна виграти 1 зі 100 комплектів літніх шин Goodyear (Гудєар).