Розробники довго вирішували, яке ж ім'я дати своєму дітищу. Зрештою, зупинилися на популярній російській букві - ё.
”Сьогодні хороший день, щоб спростувати існуючі стереотипи. Їх кілька. Перший стереотип: Росія не може випускати нормальні автомобілі. Сьогодні, сподіваюсь, ми це спростували. Другий стереотип: проект фінансується державою. Можу запевнити всіх - проект робиться за приватні кошти”, - каже головний інвестор проекту Михайло Прохоров.
Російські новатори представили у спеціально організованому павільйоні одразу кілька "ё-мобілів": мікровен та крос-купе. Згодом модельний ряд планують розширити седаном, універсалом та фургоном. Усі новинки сконструйовані на одній платформі, а кузовні елементи виготовлені зі скловолокна. Завдяки цьому прототипи важать приблизно 700 кг. Серійні версії, як запевняють розробники, повинні мати таку ж масу.
Усі "ё-мобілі" обладнають однаковою 70-сильною гібридною системою. Вона складається з двох електромоторів та двигуна внутрішнього згорання, який працює на природному газі. Останній не обертає колеса безпосередньо, а живить електроагрегати.
Роль батарей відіграють суперконденсатори. Вони мають більший термін придатності, менш вибагливі до довколишніх умов та мають менший внутрішній опір, тобто швидше заряджаються.
Від конденсаторів електромотори живляться під час інтенсивного старту чи повільного руху на невеликих швидкостях, наприклад у заторах.
Запас ходу "ё-мобілів" - чималий. 20-літрового бензобака і газових балонів, у яких вміщається 14 кубометрів метану, вистачає на понад 1 000 км. Якщо ж пальне все таки закінчиться, то запас енергії від суперконденсаторів дозволить проїхати ще 2 км.
Запустити авто можна за допомогою мобільного ё-фона, який постачатимуть у комплекті. Всі прототипи обладнані клімат-контролем і мультимедійною системою з навігацією. Управління відбувається за допомогою сенсорного екрана на центральній консолі.
За замовчуванням усі "ё-мобілі" будуть повнопривідними, але опційно можна замовити дешевшу версію з переднім приводом. Найдоступніший варіант сімейного гібрида, обіцяють розробники, коштуватиме до $10 000. Таке авто оснастять двома подушками безпеки, ABS і круїз-контролем. За словами Прохорова, "ё-мобіль" можна буде придбати вже у 2012 році.