За фактом витоку інформації польська прокуратура порушила сім справ і почала кримінальне переслідування тижневика Wprost.
Напередодні видання опублікувало дані, які надійшли в його розпорядження, що містяться в слідчих документах, згідно з якими командувач ВПС Польщі Анджей Бласік, який у момент катастрофи літака Леха Качиньського перебував в кабіні пілотів, міг чинити тиск на екіпаж або навіть прийняти керування авіалайнером на себе.
Тим часом газета Dziennik повідомила, що проблеми з літаком Президента Польщі почалися задовго до аварії. За даними видання, за чотири місяці до трагедії, практично відразу після ремонту, який був проведений в Росії, Ту-154 пройшов тестові випробування, а вже під час наступного польоту у нього відмовив альтиметр.