Оскільки можливості телевізорів доволі широкі, у 2025 році під час вибору цих пристроїв на перше місце виходять такі фактори, як інтеграція в інтер'єр, розуміння звичок користувача та бездоганна візуалізація, розповідає 24 Канал із посиланням на Samsung.

Дивіться також 19 років інновацій та довіри: як Samsung став лідером ринку телевізорів у світі

Як обрати телевізор, який почує та зрозуміє?

Сучасний телевізор – це баланс між естетикою та інноваціями. Технологічний прогрес диктує нові правила гри: глядач прагне отримати кінематографічний ефект занурення прямо у своїй вітальні, а виробники намагаються забезпечити це якомога повноцінніше.

Саме тому великої діагоналі стає недостатньо. І тут на допомогу приходить концепція "розумних форматів", де мінімалістичні та чіткі форми поєднуються з технологічністю та широкими можливостями пристрою, який працює навіть тоді, коли глядач про це не замислюється.

Сучасні телевізори не лише вражають інноваціями, а й стають невіддільним елементом інтер'єру / Фото, надане 24 Каналу

І це та ключова зміна, яка ховається всередині – штучний інтелект, що працює у фоновому режимі. Система здатна вивчати звички користувача і навіть реагувати на умови в кімнаті, автоматично оптимізуючи налаштування.

Ми цінуємо, коли техніка по-справжньому зручна і розуміє нас із пів слова, саме тому голосове керування та розумне налаштування звуку й відео є одним із важливих аспектів при виборі телевізора преміумсегмента.

Тепер телевізор вміє "читати" приміщення і чути користувача. Це звучить майже фантастично, але достатньо промовити "Підготуй усе для перегляду кіно", а відповідна система SmartThings в сучасних моделях Samsung приглушить світло, відрегулює гучність і синхронізує роботу з іншими розумними пристроями, наприклад, термостатом чи смартфоном.

Телевізори Samsung з функціями ШІ здатні вивчати звички користувача та пропонувати персоналізований контент / Фото, надане 24 Каналу

До речі, з проблемою нескінченного вибору контенту також покінчено, оскільки телевізор здатен розуміти власника, аналізувати смаки й самостійно пропонувати фільми. І можна не боятися пропустити очікуваний матч чи гонку улюбленої команди, адже розумна система про все сповістить за кілька хвилин до події, аби користувач встиг підготуватися.

Представлена на CES 2025 технологія Vision AI від Samsung буквально аналізує наміри глядача, пропонуючи персоналізований контент.

Якість зображення на новому рівні: що пропонують Quantum Dot та Micro RGB?

Апаратні технології ніколи не стоять на місці. Інвестиції в розробки та інновації ведуть до появи революційних досягнень, які виводять користувацький досвід на новий рівень.

Наприклад, дисплеї на квантових точках (QLED) використовують нанокристали для досягнення максимальної чистоти кольору та пікової яскравості. Це забезпечує реалістичність як пейзажних зйомок, так і динамічних спортивних подій.

Новітні технології від Samsung забезпечують неймовірно реалістичну якість зображення / Фото, надане 24 Каналу

Паралельно розвивається запатентована технологія Micro RGB від Samsung. Її суть полягає у використанні мікроскопічних світлодіодів розміром менше ніж 100 мікрометрів. Кожен червоний, зелений та синій діод керується окремо, що дозволяє повністю уникнути небажаного підсвічування чорних ділянок.

Результат – нескінченна контрастність, ідеальний чорний колір та унікальний рівень занурення, коли глядач наче перебуває у вирі подій. Це створює по-справжньому незабутній досвід.

До речі, Samsung утримує світове лідерство на ринку телевізорів майже два десятиліття. Бренд демонструє тотальне домінування не лише в загальному заліку, але й у нішах преміальних пристроїв та екранів надвеликих розмірів.

Samsung є світовим лідером на ринку телевізорів / Фото, надане 24 Каналу

Телевізор – вже давно більше ніж розваги

Сучасний телевізор – це не лише пристрій для перегляду улюбленого контенту. Він виконує набагато більше функцій, ніж може здаватися на перший погляд. Починаючи від того, що тепер це незамінний елемент інтер’єру, який вписується в дизайн завдяки лаконічному та продуманому зовнішньому вигляду, і закінчуючи справді розумною функціональністю.

Поєднання цих елементів – інтелекту, якості зображення та дизайну – стає визначальним для користувача, який обирає бренд, що пропонує не просто техніку, а повноцінний емоційний досвід.