Рейтинг rat% (кількість людей що слухають радіостанцію в будь-який момент часу) є основним показником успішності станції. Він складається з кількості включень і середнього часу прослуховування. Саме на нього рекламодавці звертають увагу в першу чергу.
"Рейтинг станції це середня кількість контактів, котру гарантовано отримає рекламодавець за кожен вихід, на відміну від охоплення, яке залежить від кількості виходів", — наголошує Антон Шпак, медіа директор "ТРК Люкс".
Захопити першу сходинку, на думку керівництва станції, Люкс ФМ вдалось завдяки успішному програмуванню та цікавому контенту. Про це свідчить ще той факт, що в середньому слухач щодня поводить з Люксом 1 год 29 хв, натомість аналогічний показник у найближчого конкурента — 1 год 17 хв.
"Контент вирішує все! — говорить Євген Фешак, продюсер радіо Люкс ФМ. — Саме над контентом - якісним, актуальним і у великій кількості ми сьогодні працюємо. Це і музика, яка проходить постійне тестування, і програми, рубрики та спец проекти які ми відточуємо до найдрібніших деталей. Саме це і є запорукою успішності Люкс ФМ. Особливо хотів би відзначити наші проекти "Люксова 10ка" та "100.000 на мрії від Люкс ФМ". Ці проекти були надуспішними в першу чергу через прозорість виграшу призу, а також , що не мало важливо, і через велику ймовірність виграти приз! Попереду у нас літній сезон, і хочу одразу проанонсувати — чекайте приємних сюрпризів!»
Розрив по високодохідній аудиторії (соціо-економічний статус AB) ще більший і складає 12,5 %.
"Для брендів, які інвестують кошти в рекламу, критично важливо оцінювати якість аудиторії медіа носія, — вважає комерційний директор "ТРК Люкс" Маркіян Проців. — Адже окрім стандартних характеристик (вік та стать) варто враховувати доходи людей. Враховуючи складне економічне становище в країні логічно звертати увагу на людей з соціально-економічного класу AB, які можуть позволити собі покупки недешевих товарів та послуг — це та ж техніка, автомобілі, імпортні продукти та ліки, які суттєво подорожчали через знецінення гривні».
Позитивна динаміка радіо Люкс ФМ в цільовій 18-49 спостерігалась ще з початку минулого року. Так, за 2014 рік вдалося збільшити рейтинг більш ніж в половину.
"Окрім майже ювелірно створеного ефірного продукту, для Люкс ФМ важливим чинником росту стало і продумане просування радіостанції, — говорить Єлизавета Кравчук, бренд менеджер радіо Люкс ФМ. — Основний акцент ми робимо на цікавості проектів радіостанції і вважаємо, що основною рушійною силою донесення інформації є автопромо на Люкс ФМ. Якщо проект цікавий, то безперечно спрацює ефект сарафанного радіо — омріяний всіма ресурс. Безумовно, ми в певній мірі використовуємо всі доступні інструменти — інтернет, ТВ, зовнішню рекламу. Але наголос робиться не на шаленому рекламному бюджеті, а на якості самого проекту і залученню аудиторії до гри".
Популярність Люкс ФМ в Києві демонструють і показники слухання радіо на сайті www.lux.fm, який вже досить довгий час займає топову позицію в рейтингу сайтів радіостанцій, поступаючись лише Радіо 24. За даними Google analythics серед людей, що слухають радіо онлайн, майже третина киян.
"Ми впевнено рухалися вгору до першої сходинки рейтингу Києва, — говорить генеральний директор "ТРК Люкс" Роман Андрейко. — Наступна наша ціль — це, безумовно, перше місце в Україні. І хоча тут є свої труднощі, ми вже сьогодні обігнали більшість радіомереж із покриттям в 1,5...2 рази більшим за Люкс. Але наші безперечні успіхи у Києві дають наснаги та азарту для того, щоб рухатись вгору із впевненістю, що все робимо правильно".