Що ж далі? А далі - презентація п'ятидверної версії автомобіля у Лос-Анджелесі. Варто визнати - двоє додаткових дверцят образу крос-купе зовсім не нашкодили, найважливіші штрихи залишились незайманими. Що найцікавіше, англійці зуміли зробити авто практичнішим без радикальних змін у конструкції. Зокрема, довжина і ширина такі ж, новинка лише стала трохи вищою. Завдяки цьому п'ятидверний Evoque зберіг і елегантність, і спортивність тридверки.

Кросовер буде доступним у трьох комплектаціях. Вони відрізнятимуться схемами забарвлення кузова, елементами оформлення і розмірами колісних дисків. А список додаткових опцій, за словами виробника, довший, аніж у топового Range Rover Sport.

В іншому купешка та п'ятидверка ідентичні. У них однакові підвіски, коробки передач і двигуни. Останніх, до слова, три: 240-сильний бензиновий агрегат та пара 2.2-літрових турбодизелів у різних варіантах потужності.

Стандартною буде повнопривідна комплектація моделі, але можна замовити і версію з переднім приводом. До слова, з прохідністю у найменшого Land Rover все добре - авто має рекордні у своєму класі кути в'їзду-з'їзду.

У продаж обидві версії Evoque надійдуть влітку 2011 року. Тоді й побачимо, хто з братів буде популярнішим. З одного боку, п'ятидверний кузов практичніший, але з іншого, мова йде про преміум-сегмент. А тут логіка інколи відсутня.