Зайняти свою нішу завдяки якості продукту та привабливості дизайну при досить високій ціні – складне завдання, зазначає 24 Канал. Але бренду Green Day це вдалося.
Читайте також З'ясували, чому від червоного вина болить голова
Green Day Evolution – преміальна горілка з особливою філософією, яка вирізняється серед безлічі інших українських виробників.
"Бренд створений з високою метою: дати споживачам міцний напій високої природної чистоти, який можна пити, не побоюючись наслідків; який пропагує особисту свободу кожного. Саме завдяки цьому позиціонуванню Green Day доволі швидко набув великої кількості справжніх прихильників", – наголосили у компанії.
Що ж такого особливого є в продукті, за який велика частина споживачів готова платити більше? Відповідь: найвища якість горілки, дизайн, не схожий на конкурентів, послідовність у просуванні на ринку і головне – постійна націленість на розвиток, віра в те, що можна зробити ще кращою, здавалося б, уже досконалу горілку.
Еволюція означає Розвиток. Green Day знає, як потрібно розвиватися, це частина його філософії. А це означає, що ранок для його споживача завжди буде добрим,
– зазначив Фелікс Борисович Черток, співвласник Торгового дому "АВ".
Технологія виробництва Green Day сертифікована за міжнародними екологічними стандартами / Фото Green Day
Чим особлива серія Green Day Evolution
Серія Green Day Evolution повною мірою відображає цю філософію. Напої лінійки Green Day з амбітними назвами Planet, Evolution, Discovery – це рецептурна вершина білих класичних горілок з особливою м'якістю і чистотою, які відмінно п'ються в різних куточках світу. А зручна ергономічна пляшка з високотехнологічною етикеткою має привабливий і гідний вигляд на тлі провідних світових виробників. Смак напоїв теж нічим не поступається відомим імпортним горілкам.
Технологія виробництва Green Day сертифікована за міжнародними екологічними стандартами ISO 14024, ухваленими в 56 країнах світу. Виробництво напою не справляє шкідливого впливу на навколишнє середовище. До складу горілки входять тільки натуральні інгредієнти, безпечні для організму людини.
"Відсутність похмільного синдрому за умови помірного споживання – це одна з унікальних особливостей Green Day. Вміст альдегідів і сивушних масел у 2,5 раза нижчий, ніж затверджено в ДСТУ! Для покупців це означає гарне самопочуття після споживання", – розповіли у компанії.
Зі споживачем бренд розмовляє сучасним язиком. А іноваційні ідеї, відповідальність та постійний професійний розвиток роблять Green Day особливим на українському ринку.
Ексклюзивним дистриб'ютором горілки Green Day на території України є Торговий дім "АВ". Це досвідчений дистриб'ютор алкогольних брендів високої якості, який має перевірену часом репутацію і виконує свої обов'язки навіть в умовах війни.
Багатий та унікальний досвід роботи на алкогольному ринку з переконливими цифровими показниками продажу популярних у споживачів українських бренді ADJARI, HELSINKI, UKRAINKA та DOVBUSH робить компанію однією з найпотужніших у галузі.