Про це свідчать результати дослідження американської компанії comScore.

Вартість тисячі рекламних показів (cost per impression — CPM) в соціальних мережах становить 56 центів. При цьому середня вартість реклами в інтернеті дорівнює 2,43 долара. За даними comScore, даний показник по несоціальних сайтам може досягати 2,99 долара.

Через соціальні мережі середня вартість реклами в інтернеті в 2010 році скоротилася на 18% у порівнянні з показником 2009 року. Вся реклама на Facebook і MySpace становить п’яту частину рекламного трафіку в США.

Низька вартість реклами в соціальних мережах пов’язана з тим, що рекламодавцям важко виявити цільову аудиторію з усієї кількості користувачів. Крім того, рекламні площі на соціальних сайтах невеликого розміру, а самі оголошення швидко змінюють один одного.