Архів
Курси валют
Погода
25°C
25°C 7°C
  • вівторок
    23°C 15°C
  • середа
    26°C 11°C
  • четвер
    26°C 14°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Рекламна стратегія

226

В кризовий час один з лідерів глобального ринку Інтернет-реклами компанія Google хоче зробити свою продукцію ще ефективнішою.

Як пише The Wall Street Journal, інтернет гігант має намір розпочати новий етап в продажі корисної для користувача Інтернет-реклами. Першим кроком до цього була контекстна реклама, яка за тематикою співпадала з пошуковим запитом або сторінкою перегляду. А тепер компанія має намір довідуватися про вподобання Інтернет-серферів не з їхніх пошукових запитів, а з cookies-файлів, які містять інформацію про відвідані сайти.При цьому Google намагатиметься бути максимально лояльним з користувачами. Кожен зможе відмовитись від передачі особистої інформації і відповідно не переглядати релевантну зі своїми інтересами рекламу або ж налаштовувати тематичний список самостійно.Зазначимо, попри кризу, ринок Інтернет-реклами чи не єдиний має шанс завершити поточний рік зростанням. Для прикладу, в минулому році його обсяг у США перевищив 23 млрд. дол. А цього року експерти оцінюють заокеанський ринок вже у майже 26 млрд.
Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук