Однак Renault Koleos - він як коньяк. Другий за 5 років рестайлінг лише підсилив люксовий смак кросовера.
Нова решітка радіатора та бампер явно пішли на користь автомобілю. Він не просто помітно посвіжішав, а взагалі став іншим - соліднішим і стильнішим. Особливо в білому кольорі.
Загальне відчуття дорожнечі доповнюють спеціальні хромовані смужки на дверцятах, а також стильні колісні диски діаметром 17 і 18 дюймів. Все інше - і в профілі, і в кормі - французи вирішили залишили без змін. І правильно.
Салону "реношники" як завжди приділили чималу увагу. Вже традиційно тут панує затишок мінівена, всюди якісні матеріали та продумана ергономіка. Зручна висока посадка - як спереду, так і ззаду.
Усе це підкреслили новітнім мультимедійним комплексом R-Link зі семидюймовим сенсорним екраном та навігацією Tom-Tom.
Ну, а досягти максимально комфортної атмосфери дозволить преміальна аудіосистема Bose, яка доступна або опційно, або в рамках лімітованої комплектації BoseEdition та топової версії Privilege
Також оновлений кросовер може похизуватися камерою заднього виду і системою контролю сліпих зон. Остання вбереже від багатьох неприємних ситуацій, особливо в місті.
Серед інших приємних особливостей салону "Колеоса" - спеціальне дзеркальце для огляду задніх сидінь, це особливо корисно, якщо там сидять діти. А ще тут безліч ємкостей та ящичків, загальний об'єм яких сягає 70 літрів.
Також до послуг задніх пасажирів - персональний регулятор системи клімат-контролю та великий двосекційний панорамний дах.
Окремої уваги вартий багажник "Колеоса" з подвійними дверцятами. Нижня частина може витримати 200 кілограмів! Сам відсік у похідному стані здатний вмістити до 450 літрів багажу, а система EasyBreak дозволить легко скласти задні сидіння і перетворити кросовер на невеликий вантажний фургон.
У плані їздових характеристик "Колеос" абсолютно відповідає своєму амплуа. Ані двигун, ані налаштування рульового управління не спонукають до активної їзди. Хоча потужності 2.5-літрового бензинового двигуна та дволітрового турбодизеля достатньо, щоб водій почувався впевнено за будь-яких умов у місті чи на трасі. Традиційні бонуси дизельного агрегату - колосальної тяга на низах та скромний апетит, який рідко коли перевищує 8-9 літрів пального на "сотню".
Підвіска по-реношному енергоємка і в міру жорстка. Іншими словами - не турбує пасажирів зайвою інформацією про нерівності дороги, і, водночас не дозволяє кросоверу небезпечно хилитися у крутих поворотах.
Також "Колеос" має непоганий арсенал для бездоріжжя. Високий кліренс, перевірена часом система інтелектуального повного приводу від "Ніссана Ікс-Трейл", а також технологія допомоги при спуску та початку руху на підйомі.
Отож, французам вкотре вдалося внести трохи розкоші та затишку в сегмент SUV. І, при цьому, втримати ціни на рівні конкурентів. За базовий Koleos з 2.5-літровим двигуном просять 266 тисяч гривень.