Популярність такого авто залишала бажати кращого. Тож французи вирішили виправити ситуацію, кардинально змінивши зовнішність кросовера.

Рестайлінг, щоправда, стосується лише передньої частини. Зокрема, з'явилась нова, виразніша решітка радіатора. Саме вона й формує головне враження від кросовера. Лише потім помічаєш інші фари та бампери.

Чи кращим став Koleos? Питання смаку, однак помітнішим - точно.

Як би там не було, але у французького паркетника завжди у пріоритеті було інше - комфорт та зручність перебування в авто.

І дійсно, у салоні це більше мінівен, аніж кросовер. Тут безліч ємностей та ящичків, загальний об'єм яких сягає 70 літрів. Зручні столики у спинках передніх сидінь, спеціальне панорамне дзеркальце для огляду задніх сидінь.

Високо встановлені передні крісла - комфортні, мають оптимальну жорсткість та широкий діапазон регулювань. Щоправда, посадка за кермом специфічна: на педалі доводиться наступати зверху.

Що ж до задньої частини салону, місця для пасажирів стільки, щоб головами не впиратися у дах, а колінами - у передні крісла. Не більше.

Окремої уваги заслуговує багажник Koleos, а особливо - подвійні дверцята. Нижня частина може витримати до 200 кг! А склавши задні сидіння можна позмагатися у місткості з невеликими фургонами.

Яким же цей "кросо-вен" є на ходу? Як і личить сімейному автомобілю, він м'який і тихий, та не спонукає до активного драйву. Енергоємна підвіска пропускає удари лише при різких перепадах висот, зокрема на глибоких ямах.

У гамі двигунів - два агрегати: бензиновий об'ємом 2.5 та дволітровий турбодизель. Останній є ідеальним варіантом - 150 конячок та гігантський обертовий момент дозволять водію впевнено почуватися за будь-яких обставин і не надто турбуватися про розхід, який рідко коли перевищує 8-9 літрів.

Традиційно, серйозне бездоріжжя кросоверам не під силу. Однак Renault Koleos оснащений системою повного приводу від Nissan X-Trail та низкою допоміжної електроніки. Що дозволяє без проблем виїжджати на пікнік за місто, стрибати на бордюри і продиратися засніженими дорогами.

Загалом, Renault Koleos незаслужено недооцінений. Принаймні, він точно не гірший за більшість конкурентів. Лише має свої нюанси.