Однак якщо хочете бодай якось виділитися, радимо поглянути на Laguna третього покоління. Традиційно автомобілі марки Renault вражають екстравагантним стилем. Одним подобається, іншим - ні, але байдужих - немає. Те ж можна сказати і про ось цю модель. Хоча в цілому нова Laguna не виглядає дорожче, аніж є насправді.
Але чи настільки авто нове? Якщо відкинути дизайн і заглянути "під шкіру", то побачимо стару добру Laguna другого покоління. Підвіску кардинально не міняли, те ж стосується і рульового управління. Чудеса керованості і швидкісне проходження поворотів - явно не для цього авто.
А що всередині? Тут стало однозначно затишніше. Передню панель виконали з м'якого, приємного на дотик пластику, в центрі додали кольоровий дисплей. Нові матеріали обробки, зручні сидіння - авто дійсно комфортне для всіх пасажирів. Єдиний прорахунок - джойстик управління бортовим комп'ютером. Сама крутилка нарікань не викликає, але щоб натиснути на потрібну кнопку, треба відволіктися від дороги.
Сімейне призначення автомобіля відображає велетенський багажник, особливо у версії універсал. 508 л з розкладеними сидіннями і втричі більше зі складеними - це не жарт.
Двигуни - на будь-який смак. Тут і бюджетний 1.6-літровий бензиновий агрегат (115 к.с.), і потужний дволітровий турбомотор (170 к.с.). Оптимальним вибором для Laguna є тяговитий 150-сильний турбодизель об'ємом 2.0.
А от з ціною французи трохи загнули. Автомобіль коштує чи не найдорожче з-поміж усіх конкурентів, до того ж за універсал потрібно доплатити в середньому $1 000.