Для компанії Renault такий момент настав: французи нарешті представили нового флагмана, який замінить чудернацьку модель Vel Satis. На перший погляд нічого особливого у цьому немає. Але це не так.

Передусім варто зауважити, що розкішний хетчбек замінили седаном. А це вже інтригує. Адже французи дуже люблять хетчі - вони їх винайшли і гордяться цим не менше, аніж Ейфелевою вежею.

А коли поглянути на доволі спокійний дизайн новинки, то ситуації стає ще драматичнішою. Седан Latitude - має цілком звичайний вигляд, і про спорідненість з екстраординарною моделлю Vel Satis свідчить хіба що емблема компанії.

Ззовні автомобіль схожий на чотиридверну Laguna після пластичної операції. Але в офіційному релізі новинки постійно згадується "бізнес-клас". Насправді ж, якщо розібратися, модель опинилась десь між сегментами.

З технічної точки зору Latitude ближчий до сімейних автомобілів. Дволітрового бензинового двигуна потужністю 139 конячок явно замало для цього седана. Щоправда, є ще V-подібна "шістка" об'ємом 2.5, але і з нею авто навряд чи виглядатиме серйозним представником бізнес-сегменту.

І все ж у цієї моделі щось від Е-класу таки є. Тризонний клімат-контроль, вбудований у водійське крісло масажер, аудіосистема Bose - знайти сімейне авто з таким рівнем оснащення доволі складно.

А от стартова ціна - цілком на рівні D-класу. $30 500 за великий і добре обладнаний автомобіль - це зовсім небагато.