Renault Symbol

Седан Renault Symbol - явний аутсайдер в модельному ряді французького автовиробника. Якщо перше покоління ще можна було назвати популярним, то друге - лише так-сяк трималося на плаву. Невиправдано задертий цінник, а також успіх Logan не залишили автомобілю шансів.

До розробки третьої генерації Symbol реношники підійшли ще легковажніше. Фактично, це копія нового Logan: та ж платформа, техніка і той же дизайн з мінімальними відмінностями. Очевидно, у художників Renault не вистачило сил вигадувати щось нове. Або ж їм просто обрізали бюджет.

Віддуватися за них довелось маркетологам. Ті обрали найпростіший шлях - розвели моделі по різних ринках. Так, якщо Logan продаватимуть у Східній та центральній Європі, то Symbol офіційно пропишуть в Туреччині та Африці.

Як би там не було, але порівняно з Logan у цього автомобіля переваги все ж є. Зокрема, симпатичніший салон зі семидюймовим сенсорним екраном, клімат-контролем і двоколірною оббивкою сидінь. Щоправда, вся ця смакота буде доступна за доплату.

Крім того, Symbol отримає 90- та 75-сильний дизельний двигун, а також новітній трициліндровий бензиновий турбоагрегат об'ємом всього 900 "кубиків". Що ж до коробок передач - покупцям запропонують лише 5-ступінчату механіку.

Volvo V40 R-Design

Volvo спробує підігріти продажі V40 синім полум'ям. Для нової п'ятидверки шведи представили спорт-пакет R-Design.

Що це означає для покупця? Його автомобіль пофарбують в унікальний блакитний колір, прикрасять ефектним аеродинамічним обвісом, взують у 18-дюймові колеса з алмазною проточкою та знизять на 10 міліметрів підвіску.

Пакет R-Design можна замовити для усіх V40: від зарядженої модифікації з 250-сильним турбомотором до "овочевої" версії зі 115-сильним дизелем.