Окремої уваги вартий високий рівень безпеки пасажирів і пішоходів. І, зрештою, продукція цієї марки стає дедалі якіснішою, адже на меті - влізти у преміум-клас.
Однак є у Volvo ще одне завдання - позбутися іміджу виробника ординарних автомобілів. Допомогти у цьому має програма R-Design, в рамках якої шведи показали видозмінені седан S60 та універсал на його платформі.
Дивлячись на представлені моделі, охоче повіриш, що Volvo вдасться втілити свої амбітні плани. На перший погляд седан і універсал серії R-Designs не дуже відрізняються від оригінальних авто. Тим не менше, новизна відчувається. У чому ж річ?
Секрет у дрібницях: нові грізні бампери та решітка радіатора, 18-дюймові диски іншого дизайну плюс роздвоєні випускні патрубки. Картину довершують шильдики з назвою спецвипуску.
І це ще не все. Інженери облагородили седан та універсал заниженою підвіскою, яка до того ж стала жорсткішою. Попрацювали і з електронікою: автомобілі обладнали імітатором блокування диференціалу на передній осі. Отримувати задоволення від водіння допоможе і переналаштована система стабілізації.
Замовити пакет R-Design можна на S60 та V60 з будь яким двигуном - від 115-сильного дизеля до трилітрового бензинового турбоагрегату.