При цьому в ресторанах зазначають, що такий крок лише збільшив їхні прибутки, адже вони стали продавати у декілька разів більше дорогих вин.

До акції, розпочатої мережею ресторанів D&D London, нині приєдналася ще низка закладів. Тож нині акція розповсюджується на більше 2 тис. видів вин. Так, пляшку Cristal Louis Roederer нині можна придбати за 156 фунтів стерлінгів, а не за більш ніж 320, як це було раніше, а Pol Roger 1988 року за 153 фунти за пляшку, замість 1 тисячі фунтів стерлінгів.

Попри такі винні акції для відвідувачів, в ресторанах зазначають, що акція не є суто альтруїстичною. Адже краще продати тисячу пляшок за нижчою ціною, аніж декілька з високими націнками.