Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Рецепт успіху

      261

      Шоу "Ґреммі" задовольнило всіх: і глядачів, і рекламодавців.

      Церемонію вручення музичних нагород переглянуло на 2 мільйони американців більше, ніж торік; а саме - 19 мільйонів. Серед усіх телепропозицій недільного вечора ця трансляція привернула увагу найбільшої кількості глядачів віком від 18 до 34 років. А це - найпривабливіша для рекламодавців аудиторія.Фахівці вказують, що такий успіх міг бути пов'язаний із небувалою кількістю живих виступів: усього - 24. U2, Radiohead, Пол МакКартні, Ліл Уейн, Тейлор Свіфт - в організаторів знайшовся хтось для кожного покоління меломанів.До того ж, збільшився час між власне врученнями відзнак. На певному етапі шоу між ними минула ціла година; ясна, річ, присвячена живому музичному наповненню. Тож, три з половиною години трансляції глядачі не мали часу нудьгувати.
      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук