Архів
Курси валют
Погода
15°C
20°C 12°C
  • п'ятниця
    15°C 7°C
  • субота
    18°C 5°C
  • неділя
    23°C 14°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Рецепт успіху

251

Шоу "Ґреммі" задовольнило всіх: і глядачів, і рекламодавців.

Церемонію вручення музичних нагород переглянуло на 2 мільйони американців більше, ніж торік; а саме - 19 мільйонів. Серед усіх телепропозицій недільного вечора ця трансляція привернула увагу найбільшої кількості глядачів віком від 18 до 34 років. А це - найпривабливіша для рекламодавців аудиторія.Фахівці вказують, що такий успіх міг бути пов'язаний із небувалою кількістю живих виступів: усього - 24. U2, Radiohead, Пол МакКартні, Ліл Уейн, Тейлор Свіфт - в організаторів знайшовся хтось для кожного покоління меломанів.До того ж, збільшився час між власне врученнями відзнак. На певному етапі шоу між ними минула ціла година; ясна, річ, присвячена живому музичному наповненню. Тож, три з половиною години трансляції глядачі не мали часу нудьгувати.
Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук