Це CRM-система, яка доступна клієнтам OLX абсолютно безкоштовно. За допомогою сервісу ріелтори і представники агентств зможуть ефективно управляти об'єктами нерухомості й усіма етапами продажу та оренди. AtlaStock уже успішно працює в декількох європейських країнах і тепер впроваджується експертами OLX в Україні.

Компанія OLX представила новинку на конференції "Лідери індустрії нерухомості: міжнародний досвід та перспективи розвитку" за участю експертів ринку з декількох країн, а також лідерів української індустрії нерухомості.

"Наше рішення допоможе агентствам надавати кращий сервіс своїм клієнтам, а також підвищити власну ефективність, адже вся потрібна інформація – від списку об'єктів до графіків переглядів і договорів – тепер знаходиться в одному місці на відстані всього пари кліків. Послуга для клієнтів OLX абсолютно безкоштовна. Також її безперечна перевага в тому, що це онлайн-система, тобто доступ до неї буде відкритий незалежно від того, знаходиться фахівець за своїм робочим комп'ютером чи ні", – розповідає Ігор Сироватко, керівник проекту "Нерухомість" OLX в Україні.

AtlaStock – це "офіс у кишені" для агенцій нерухомості. У цьому сервісі зібрана вся інформація, яка може знадобитися співробітникам фірми в процесі роботи. Тут можна створювати оголошення про об'єкти й автоматично публікувати їх на OLX, слідкувати за популярністю своїх оголошень, реагувати на відгуки та контролювати статус угоди на будь-якому етапі. Усі можливості доступні не тільки з комп'ютера, але і з мобільних пристроїв.

У розпорядженні користувачів AtlaStock – повна база об'єктів, яку можна редагувати й фільтрувати за пріоритетом, контакти власників і ціни на об'єкти. При отриманні заявки від потенційного клієнта агентство легко домовляється про перегляд об'єкта й відправляє на зустріч свого ріелтора. Стежити за графіком переглядів допомагає вбудований календар.

AtlaStock уже успішно працює в ряді європейських країн і тепер впроваджується експертами OLX в Україні. Цей інструмент – не окремий продукт, а важливий елемент в екосистемі OLX.

"AtlaStock працює у зв'язці з OLX, – коментує Мануель Брага, керівник продуктового напрямку проектів з нерухомості Naspers Classifieds у Європейському регіоні. – Після реєстрації сервіс підтягує всі існуючі оголошення в систему, і подальша взаємодія з платформою відбувається через AtlaStock: тут ви створюєте оголошення й публікуєте їх на OLX, тут же спілкуєтеся з клієнтами, які відгукнулися на пропозицію, плануєте зустрічі та перегляди своїх об'єктів. Це набагато простіше, ніж слідкувати за кожним окремим оголошенням".

"Наші клієнти вже оцінили переваги роботи з сервісом OLX, адже це – найбільший майданчик оголошень про нерухомість в Україні. Наше завдання – зробити роботу професійних користувачів максимально продуктивною. Активності щодо покращення й масштабного просування ресурсу відчутні для наших партнерів, адже вони отримують більше дзвінків, звернень і, відповідно, угод з допомогою OLX. AltaStock – ще один інструмент для підвищення ефективності роботи наших клієнтів. Крім того, впровадження такого сервісу – це крок до створення більш цивілізованого ринку нерухомості в Україні", – зазначив Сергій Гапоченко, директор OLX.

Більш детальний опис AtlaStock – тут https://olx.ua/landingatlastock/.

Довідка

OLX (раніше Slando) – сервіс оголошень №1 в Україні. Українська база майданчика налічує понад 10 млн. оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 3 млн. нових пропозицій. У середньому нове оголошення публікується кожну секунду. Ресурс входить до топ-10 найпопулярніших сайтів серед українців за даними компанії Gemius (Fusion панель, вересень 2015). Кожен четвертий інтернет-користувач з України відвідує сервіс мінімум один раз на місяць.

OLX – один з провідних онлайн-майданчиків оголошень світу, представлений в більш ніж 40 країнах. OLX належить глобальній медійній та діджитал-компанії Naspers.

OLX пропонує швидкий і безкоштовний спосіб купувати, продавати або обмінюватися товарами й послугами в конкретних країнах шляхом публікації оголошень. Кожен місяць мільйони людей по всьому світу продають і купують з допомогою OLX різноманітні товари, включаючи предмети побуту, меблі, товари тривалого споживання, музичні інструменти, автомобілі й мотоцикли, електроніку й мобільні пристрої, нерухомість і послуги. Назва OLX походить від фрази online exchange («обмін онлайн»), що повністю відображає суть сучасних безкоштовних дошок оголошень.

Офіси OLX працюють у Нью-Йорку, Цюриху, Варшаві, Києві, Будапешті, Софії, Лісабоні, Бангкоку, Буенос-Айресі, Кейптауні, Делі, Ріо-де-Жанейро, Сан-Паоло та інших містах світу. З 2010 року OLX є частиною групи Naspers.

Naspers – провідна міжнародна група медіа-платформ і майданчиків електронної комерції. За останні 20 років група перетворилася з бізнесу друкованих медіа в одній країні на широкопрофільну медіа- і діджитал-групу, що оперує на багатьох ринках. Операційна діяльність групи включає майданчики електронної комерції, послуги платного телебачення та друковані медіа. Більшість бізнесів Naspers є лідерами своїх галузей. Найбільш успішні офіси групи працюють на ринках Центральної і Східної Європи, Латинської Америки, Африки, а також в Індії та Китаї.