Про це повідомив у телеграмі мер Києва Віталій Кличко, який проінспектував хід будівництва. Дивіться такожЗатоплення тунелів у Києві: хто винен в аварії метро, чому не працює синя гілка і коли запустять Перевірив, як тривають відновлювальні роботи на перегоні між станціями "Деміївська" – "Либідська". Вони відбуваються цілодобово. На завершальному етапі роботи зі зведення фактично нової частини тунелю. Вже збудували 27 метрів нової конструкції прямокутної форми. Та посилили ділянки, що прилягають до неї з обох сторін (загальною довжиною понад 50 метрів), – повідомив Віталій Кличко. "Також триває повна заміна всіх комунікацій та вже виконують роботи з укладання нового рейкового полотна. На поверхні, над тунелем, розпочали роботи з благоустрою", – додав він. Віталій Кличко проінспектував хід будівництва / Фото Віталія Кличка Мер також зазначив, що фахівці виконали на пошкодженій ділянці всі стабілізаційні заходи з укріплення конструкцій, хімічне укріплення ґрунтів та облаштували водопонижувальні свердловини. Розробили котлован з трьома ярусами кріплення. Тривають роботи з посилення тунельної оправи та влаштування гідроізоляції тунелю. Після завершення ремонту, перед повноцінним відновленням руху, здійснять тестові пуски поїздів. Фахівці роблять все, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені, – наголосив Кличко. Раніше повідомлялося, що причинами виникнення аварійної ситуації на перегоні між станціями метро "Деміївська" – "Либідська" остаточно визнано неякісні проєктні рішення та неякісні будівельні роботи при спорудженні цієї ділянки тунелю. Це підтверджено комплексними та лабораторними дослідженнями Науково-дослідної судово-експертної установи із залученням наукових, науково-технічних і профільних експертів.