Лише на одному заводі в Західному Суссексі щодня сходить з конвеєра десяток авто в ціновому діапазоні від трьохсот тисяч до півтора мільйона доларів. Цьогоріч менеджери компанії особливу ставку зробили на американський й китайський ринки.

”Насправді це просто чудово, що ми продаватимемося в Китаї. Хтозна, може я оздоблюю дерев’яними панелями авто, яке купить Джекі Чан!”, - каже працівник заводу Джо Ґрінстед.

Не перевелися покупці й на традиційних ринках компанії. На більш ніж 80 відсотків легендарних Фантомів уже знайшлися замовники. Свій успіх компанія вбачає у постійному вдосконаленні - нова кольорова гама, додаткові шкіряні аксесуари в салоні, вставки з цінної деревини… На додаток конструктори враховують особисті побажання покупців.

”Ми можемо обладнати салон на замовлення, вмонтувати екрани у підголівники, будь-яка примха аби лишень зробити подорож покупця комфортнішою”, - каже генеральний директор Торстен Мюлер Отвос.

В Азії на Роллс-ройс очікує жорстка конкуренція - ринок авто класу люкс окупували Ягуар і Бентлі. Окрім того, азійські покупці не хочуть замовляти додаткове облаштування, вони хочуть, аби авто відразу задовольняло усі їхні вимоги. Та менеджери Ролс-Ройс налаштовані оптимістично: якість плюс репутація зроблять своє діло, кажуть вони.