Як з'ясували соціологи, у середньому житель російського мегаполісу витрачає на Інтернет-покупки близько 3750 рублів на місяць. В інших населених пунктах цей показник у півтора рази нижче - близько 2070 рублів. Загальний місячний обсяг російського ринку роздрібної електронної торгівлі в березні поточного року склав близько 16180 млн рублів ($ 526,4 млн.).
За даними ФОМ, минулого місяця близько 5,7 млн. осіб (5% населення країни) замовляли і / або оплачували товари чи послуги через Інтернет (без обліку ринку цифрового контента і B2B ринку електронної торгівлі).
Опитування, що проводилося серед 4000 респондентів від 18 років і старше, показав, що основна частина покупців, які користуються при здійсненні покупок всесвітньою мережею - це жителі мегаполісів. Вони складають більше п'ятої частини інтернет-користувачів (22%) - близько 2,6 млн. чоловік. В інших населених пунктах за набагато більш низькому показнику залученості (10% інтернет-аудиторії) абсолютне число купують становить 3,1 млн. чоловік.