“Архітектура - це дуже строге мистецтво. Ми постійно повинні тримати себе в рамках, з польотом фантазії тут варто стриматись. Якщо б я зробив аеропорт повністю по-своєму, він би був економічно невигідним”, - каже архітектор Рікардо Бофіль.
Розміри нового терміналу вражають - 500 тисяч квадратних метрів! Його головний коридор, також знаний як “виделка”, має 43 виходи до літаків. За необхідності їх можна збільшити до 74, а це дійсно вражає. Кожної години аеропорт може прийняти до 90 літаків. Завдяки новітнім системам самообслуговування та контролю пасажирів, за день термінал може пропустити більше 10 тисяч пасажирів.
Парадоксально, але управління гігантським комплексом аеропорту здійснюється з однієї кімнати. У цьому “серці” споруди розташовані монітори, куди виводяться показники життєдіяльності аеропорту - приліт та відліт літаків, функціонування технічних підрозділів, контроль за безпекою та ще десятки необхідних речей.
“Звідси ми можемо контролювати усе. Для прикладу, якщо десь щось горить, ми отримуємо сигнал, де саме. Тому не треба бігати по аеропорту і шукати вогнища займання”, - розповідає начальник служби обслуговування Мануель Трухільйо.
Аеропорт займає чільне місце у житті регіону. Ще б пак, через нього проходять мільйони туристів, а це все - прибутки для місцевої економіки. Втім, на постійний шум від літаків почали масово нарікати місцеві мешканці. Їм пішли на зустріч і внесли корективи у маршрут приземлення повітряних суден. Але на роботі аеропорту це зовсім не позначилося.