Усі автомати обладнані системою розпізнавання облич, яка й визначає, чи потенційному покупцю вже виповнилося 20 років. Як тільки комп’ютерна програма перевірить “профпридатність” людини, достатньо запхати гроші в машину та отримати замовлення.
Звісно, програма часом помиляється, тому й ті, кому за 20, можуть лишитися без сигарет.
Компанія ОМРОН, яка розробляє ці автомати, також є автором технології розпізнавання усмішки. Зараз її активно впроваджують на цифрові фотоапарати.
Проте на камерах спеціалісти з омрону зупинятися не збираються. Вони готуються до запуску серії роботів, які працюватимуть на ресепшинах в готелях та магазинах. Їхня особливість - розпізнавання настрою відвідувача за допомогою виразу його обличчя.