Мовляв,цей документ остаточно закріпить за авіакомпанію МАУ статус монополіста ринку. Введення наказу в дію поки що призупинено Мінюстом. Але, ситуація на "повітряному ринку" залишається напруженою.

Для авіакомпанії МАУ не повинно бути преференцій від Державіаслужби. Адже вона заборгувала держбюджету чималі гроші, зазначає голова Асоціації авіапідприємств України Сергій Підгородецький.

Вирівняти ситуацію на ринку авіаперевезень можна лише на законодавчому рівні, переконаний Сергій Підгородецький.

Виступити з відвідною законодавчою ініціативою в парламенті погодились депутати від фракції “Об’єднання “Самопоміч”.

Прозоре законодавство щодо правил гри на українському авіапросторі, в першу чергу, прискорить підписання Угоди між Україною та ЄС про єдиний повітряний простір, - переконаний нардеп від "Самопомочі" Іван Мірошніченко.

Як відомо, ця угода передбачає право українських та європейських компаній здійснювати рейси між Україною та країнами ЄС без обмежень та міждержавного погодження маршрутів. Це зробить ринок авіаперевезень більш конкурентним, і як наслідок - покращить сервіс та знизить ціни на авіаквитки.