Не зрозуміло куди дівся лаконічний, але підтягнутий японський спортивний стиль? Чому забрали по-азійському кокетливі фари? Натомість дали гіпертрофовану передню оптику, розтовстілі боки та арки, в яких великі 17- і 18-дюймові диски просто потонули. Та й відчуття новизни явно бракує. Наче бачили цей автомобіль на дорогах вже сотні тисяч разів. Хоча, може воно і на краще: різкі зміни мало хто любить, плюс помітний зв'язок з іншими моделями Subaru. У будь-якому випадку, віддуватися за дизайнерів знову довелося технікам, які, до слова, доволі непогано попрацювали.

П'яте покоління Legacy сконструювали на повністю новій платформі. Її завдання - при збільшених габаритах зберегти активні драйверські задатки авто. А габарити тут дійсно більші: седан став ширшим, вищим і отримав колісну базу довшу не лише від попередника, але й від таких однокласників, як Honda Accord, Toyota Avensis и Mazda 6.

Все це безумовно відчутно у салоні: задні пасажири отримали більше місця для ніг, також стало просторіше над головою водія. Непогане компонування інтер'єру та хороша якість матеріалів справляють враження солідного авто. Щоправда, тут трохи забагато сріблястого пластику. Як не дивно, зменшився об'єм багажного відділення. Хоча ті, кому потрібен великий багажник можуть обрати універсал.

Для обох версій Legacy доступні бензинові двигуни об'ємом 2 та 2.5 літра. Останній має дві модифікації - атмосферну і турбіновану, найпотужніша з яких видає 265 конячок. Коробки передач - "механіка", "автомат" і варіатор. Але головний козир Subaru - фірмовий симетричний повний привід у всіх комплектаціях. В принципі, Legacy має хороші аргументи у боротьбі за покупця. Є лише 2 вагомі мінуси - це дивакуватий дизайн і завищена ціна. $28 500 за 150 сил і "ручку" - забагато.