Компанія General Motors тестує нову версію комунікаційного сервісу OnStar, яка дозволяє водію спілкуватися зі своїми друзями через потужний інтернет-ресурс.
”Одна з головних інновацій системи OnStar нового покоління - вбудована текстово-голосова платформа. Завдяки їй користувач отримає багато нових можливостей у своєму авто - від написання постів у Facebook до прослуховування текстових повідомлень. Таким чином водій не відволікатиметься від керування автомобілем”, - каже компанія OnStar Кріс Прейсс.
Оновити свій статус у соціальній мережі за допомогою цього сервісу дуже легко. Користувачу потрібно просто продиктувати системі повідомлення, OnStar розпізнає його і відправить у Facebook. Однак за допомогою голосових команд не можна ввести довільний текст - сервіс розуміє лише обмежений набір слів.
Також OnStar вміє зачитувати вголос повідомлення із Facebook або нові SMS з мобільного телефону. Окрім цього, система може вводити користувача в курс останніх подій у світі, читаючи стрічки новин та статті з інформаційних сайтів.
”Донедавна головним завданням сервісу OnStar була допомога в екстрених ситуаціях. Однак ми розвиваємося, розробляємо і застосовуємо нові технології, і, відтак, розширюємо список послуг, які можуть замовити наші клієнти. Як приклад - можливість оновлювати свій статус у Facebook за допомогою голосових команд. Також ми працюємо над вдосконаленням системи супутникової навігації в автомобілях за допомогою Google Maps”, - каже комерційний директор компанії OnStar Сем Манкусо.
Новою версією системи оснащуватимуть автомобілі марок Chevrolet, Buick, GMC та Cadillac. На сьогодні OnStar встановлюють на понад 40 моделей компанії General Motors, а загалом до неї підключено близько 5,7 млн. абонентів. Система виконує одразу кілька завдань: забезпечує голосову навігацію, блокує запалювання при викраденні автомобіля і дозволяє отримати допомогу в екстреній ситуації.