Потерпілі звернулися із скаргою на Costa Crociere до суду Майамі, де розташований офіс компанії судновласника. У заяві наголошується, що в день загибелі лайнера пасажири опинилися в ситуації, коли "здоровий глузд підказував, що судно тоне, але від екіпажу надійшла команда повернутися в каюти". У результаті пасажири зазнали серйозної моральної шкоди.
Раніше Costa Crociere зобов'язалася виплатити кожному пасажиру затонулого судна по 14 тисяч доларів.
Ця сума повинна покрити вартість круїзу, загублений багаж, витрати на перебування в Італії після катастрофи і на повернення до батьківщини. Пасажири, які погодяться з пропозицією компанії, втратять право вимагати від неї великих виплат.
Нагадаємо, за останніми даними, жертвами катастрофи стали 17 людей, ще 15 вважаються зниклими безвісти.