Учасники першості пересідають на авто, сконструйовані на базі класу S2000 із турбо-двигуном об’ємом 1.6 літра. Головні фаворити Citroen та Ford, змінили свої С4 та Focus відповідно на DS3 та Fiesta.

У стані подвійних шевронів відбулася, нагадаємо, зміна і в складі - партнером семиразового чемпіона світу Себастьяна Льоба, замість Дані Сордо, тепер буде Себастьян Ожьє, який минулого року виступав за Citroen Junior. Керівництво команди уже встигло запевнити, що на старті сезону обидва cеби матимуть рівні права і називати першого пілота відмовилося.

Кольори заводської команди Ford продовжать захищати Ярі-Маті Латвала та Мікко Хірвонен. Останній, безумовно, горить бажанням реабілітуватися за провальний сезон 2010 року.

Свій другий рік у ралі проведе чемпіон Формули-1 2007 - Кімі Ряйконен. Він знову пілотуватиме Citroen, щоправда тепер у складі команди ICE 1 Racing.

Вперше із 67-го участь в чемпіонаті світу візьме команда Mini, автомобілями якої керуватимуть Дані Сордо та Кріс Мік. Mini WRC Team у цьому сезоні, щоправда, братиме участь не у всіх етапах.

Буде за кого вболівати і українським шанувальникам автоспорту. У класі “Продакшн” виступатиме одразу 4 українських екіпажі. Три з них - Олександра Салюка, Валерія Горбаня та Олексія Кікірешко представлятимуть Ascania Racing Team. Юрій Протасов захищатиме кольори “Дарниця Моторспорт”.

Сезон P-WRC складатиметься із 7 етапів, обов’язкові з них - 6. Представники Ascania не полетять у Аргентину, а Протасов вирішив пропустити австралійський етап. Шейкдаун першого етапу нового сезону відбудеться у четвер ввечері.