Що це таке і навіщо це потрібно?

Subaru EyeSight – система допомоги водієві, в основі якої лежить імітація людського зору.

EyeSight відстежує переміщення об'єктів на дорозі, оптимізує роботу круїз-контролю, стежить за дорожньою розміткою, попереджає про можливість зіткнення і може сам задіяти функцію екстреного гальмування.

EyeSight схожий на "штурмана", готового в будь-який момент попередити про небезпеку. При цьому EyeSight не є автопілотом і не позбавляє водія повного контролю над автомобілем.

У той час, як більшість конкурентів використовують для розпізнавання об'єктів на дорозі радари, інженери Subaru створили зв’язку з двох камер, яка працює, як зір людини.

Камери встановлені за лобовим склом біля дзеркала заднього виду і розташовані так, що їх поля зображення накладаються один на одного. Вимірюючи різницю в положенні об'єкта на зображенні з лівої і правої камери, комп'ютер оцінює дистанцію до об'єкта.

На відміну від радарів, які можуть лише "відчувати" якісь предмети на дорозі, Subaru EyeSight може їх "бачити", не тільки відрізняючи легковий автомобіль від вантажівки, а пішохода від велосипедиста, а й розрізняючи такі важливі для дорожнього руху деталі, як палаючі стоп-сигнали.

Ефективна заявлена дальність роботи Subaru EyeSight становить 110 метрів. Швидкість руху транспортного засобу для коректної роботи Subaru EyeSight не обмежена, система справляється зі своїми обов'язками навіть тоді, коли автомобіль рухається зі швидкістю 200 км/год.

EyeSight може сам знижувати швидкість аж до повної зупинки, а потім збільшувати її в міру необхідності. При цьому адаптивний круїз-контроль Subaru EyeSight працює на швидкості від 0 км/год.

Система попередження про зіткнення також є невід'ємною частиною EyeSight. Вона видає звуковий сигнал, оповіщаючи водія за допомогою зображення на екрані центральної консолі. Ще EyeSight вміє стежити за дорожньою розміткою і попереджати, якщо автомобіль залишає свою смугу руху.

Система має мінімальну кількість обмежень. І всі вони так чи інакше нагадують "проблеми" людського зору, за принципом якого влаштований EyeSight. Зокрема, для роботи системи потрібен мінімальний рівень освітлення і чисте вітрове скло.

EyeSight не вимагає від водія ніяких дій або навичок. Система побудована так, що водій може не усвідомлювати, що вона функціонує до тих пір, поки не виникне екстрена ситуація, в ході якої EyeSight допоможе уникнути зіткнення.

EyeSight включається автоматично при кожному запуску двигуна. Камери не вимагають спеціального догляду. Для роботи системи потрібно, щоб вітрове скло було чистим, але й про це в разі потреби EyeSight нагадає самостійно.