Для початку експертам цікаво, як кожна з моделей витримує, до прикладу, стабільно низьку температуру повітря - мінус 30 градусів за Цельсієм. Тепер спеціальні 1000-ватні теплові прожектори нагрівають корпус авта. Всередині температура піднімається до 110 градусів. Металеві деталі, перемички, пластикові вставки не мають права на ані найменшу деформацію. Екстремальні зовнішні температури не повинні створювати пасажирам дискомфорт. Якщо увімкнути кондиціонер на повну потужність, за якихось 10 хвилин в салоні буде плюс 30. Це - суттєвий прогрес. Більше та цікавіше далі у нашому відеосюжеті.
1 хв
Щорічні автотести на бездоганність пройшли у Північній Швеції
Автомобілям, які продемонстрували тут високі гальмівні якості, оптимальні показники ковзання та заносу, не страшні ніякі дороги.